" Wij willen bouwen aan een sterk merk en verrassende elementen toevoegen aan het concept. "

- Bubbls

Positionerings strategie uitdenken

Een nieuw consumentenproduct op de markt zetten is een uitdaging. Je moet de aandacht trekken van je doelgroep tussen al het andere geluid. En daarom keken we met Bubbls kritisch naar de positionering.

Om die goed uit te denken pakten we eerst de doelgroep segmentering erbij. Wie is die jonge trendzoeker en wie is die 40+ vrouw die zichzelf een beauty & health verwennerij gunt?

Een nieuwe branding

Om het nieuwe merk body te geven en de positionering te versterken zijn we gaan werken aan een sterke branding.

Logo en huisstijl ontwerp

Een herkenbaar merkbeeld, daar begint het altijd mee. Soms verfrissing van het bestaande, in dit geval een totaal nieuw merkbeeld.

Verpakkingsmateriaal

Elke kwartaal een ander aanstormend talent de verpakking laten ontwerpen en toch een herkenbare vormgeving en eenheid. We kregen de opdracht om een krachtige en herkenbare stijl te ontwerpen die blijft staan bij het wisselen van de prints.

Kijkje in de conceptpresentatie?

Bekijk de ontwerpen

Marketing materiaal

Een sales pitch-deck om nog voor de lancering investeerders en leveranciers te overtuigen. Door het verhaal op te bouwen en mock-ups te creeren is het net of het concept al bestaat en helpt het de groei te versnellen.

Sneak peek in de sales presentatie:

Bekijk presentatie

 

Ook voor deze klant:

Een krachtig en compact app concept

 

 

Direct aan de slag?

Mail ons op hello@raevels.nl en plan een gratis kennismaking.