logo
Home > Concept ontwikkeling > Aanbod Positionering

Aanbod positionering

Of je nu een product verkoopt of een service, het is crusiaal voor het succes van jouw bedrijf om deze te positioneren zodat klanten jouw aanbod begrijpen. Het gaat om de behoefte van jouw doelgroep waarin het aanbod een oplossing biedt. Vaak benaderen we dit vanuit redenering. Wanneer je de emotie van de klant hierbij gaat betrekken trigger je veel meer klanten uit de doelgroep.

Op welke manier gaan we samen aan de slag?

Productpositionering Service positionering

Product positionering

Verkoopt jouw bedrijf producten en wil je jouw doelgroep laaiend enthousiast maken over jouw aanbod?

Dit traject is uitermate geschikt wanneer jouw bedrijf:

  • een nieuw product of productlabel wil gaan lanceren
  • vast loopt in het bereiken van jouw doelgroep
  • zichtbaar concurrentievoordeel wil behalen
  • je doelgroep wil inspireren

Voor dit traject gaan we altijd in gesprek over de behoefte en vorm die past bij jouw bedrijf.

Aan de slag

Services positionering

Heb je hele goeie ideeën en kennis die jouw doelgroep kan helpen? Dan kun je jouw succes vergroten door je aanbod op de juiste manier te positioneren.

Dit traject is uitermate geschikt wanneer jouw bedrijf:

  • jouw aanbod beter wilt laten aansluiten bij de beleving en behoefte van jouw klant
  • als startup of als bedrijf wil professionaliseren
  • een stap wil maken in een betere klantbeleving
  • vast loopt in het in de markt zetten van een concept
  • jouw bedrijf boven het maaiveld uit wil komen

Voor dit traject gaan we altijd in gesprek over de behoefte en vorm die past bij jouw bedrijf.

Aan de slag

Focus sessies

Voor diegene die een sparringspartner zoeken voor vraagstukken kan er een focus sessie ingepland worden. Voorafgaand aan de sessie lever je antwoorden op een kort assesment aan ter voorbereiding. Tijdens het gesprek gaan we dieper in op jouw vraagstuk en achteraf krijg je alle inzichten digitaal aangeleverd.

De sessies kun je gebruiken om een struikelblok op te lossen of om in een reeks sessies je aanbod te versterken.

Een focussessie bevat:

  • intake met verdiepende vragen
  • Online focus-sessie van 2 uur
  • Verslag met focuspunten

Tarief €450 euro excl btw

Aan de slag

 

Pak jouw voorsprong op de markt

 

Gaan wij samen aan de slag?

Zet de stap naar professionalisering en laat ons meedenken met jouw visie. Laat je gegevens achter en we gaan samen een plan maken.

Please confirm that you are not a script by entering the letters from the image.