User journey booster

Optimaliseer een volledige user journey en verhoog de conversie op meerdere cruciale punten van de online klantreis.

  • Kick-off meeting
  • Monitoring van website-data
  • Analyse van 75+ user-recordings
  • Quick-wins checklist
  • Concurrentie analyse
  • Wireframes
  • Online sparren verschillende oplossingsrichtingen
  • Adviesrapport, uitgewerkt voor de gehele user journey

Geschikt voor websites met ongeveer 5000+ bezoekers per maand

Vanaf € 897,- per journey

Wat je krijgt 

Een kick-off met onze expert

Na aanschaf van de booster, boek je een online meeting met onze expert Bonny. In deze kick-off meeting willen we weten waar jij tegenaan loopt en bespreek je welke doelgroep-segmenten jij hebt en welke acties jouw websitebezoekers (moeten) ondernemen op jouw website. Als we jouw doelen scherp hebben gesteld en hebben bepaald op welk online doelgroep-segment we ons gaan focussen: gaan wij aan de slag en ontvang je binnen 5 tot 7 werkdagen jouw User journey booster.

Monitoring van website-data

Voor we -echt- advies kunnen geven, duiken we eerst in de data van jouw website. Dat doen we zowel in Google Analytics als met een 'user recordings tool' (bijvoorbeeld Smartlook). Zo kunnen we in de cijfers zien hoe je ervoor staat, en met de schermopnames van bezoekers écht zien wat er gebeurt. 

User-recordings

Met opnames van hoe je bezoekers je website gebruiken kun je heel gericht handelen. Door het klikken en de muisbewegingen te bekijken krijg je een scherp beeld van de gebruikerservaring. In de video laat Bonny je zien hoe dat werkt.

User journey

Door het gedrag van de websitebezoekers over meerdere pagina's te analyseren gaan we gedrags-patronen ontdekken en wordt duidelijk waar websitebezoekers nu problemen ondervinden. 

Deze booster is inclusief analyse van 75+ user-recordings.

 

Concurrentie analyse

Je websitebezoeker heeft een legio aan opties en wij willen precies weten wat er sterk is aan jouw website vergeleken met concurrenten, en wat niet. 

Daarom verkennen we de markt en bekijken we de websites van concurrenten binnen jouw branche. Want door te weten welke ervaring jouw websitebezoeker buiten jouw website heeft, wordt duidelijk welke:

  • sterke punten we gaan benadrukken,
  • minder sterke punten we gaan verbeteren,
  • kansen er zijn om jouw aanbod te onderscheiden van de concurrentie.  

Alle inzichten delen we met je in het adviesrapport. 

Quick-wins checklist

+

meerdere wireframes

Naast het opstellen van een lijst met snelle verbeterpunten (Quick-wins checklist) werken we voor meerdere pagina's structuur-voorstellen uit in wireframes (pagina-designs zonder visuele elementen). Hierin verwerken we verbeterpunten voor de layout, maar ook welke content er mist, titel-voorstellen, kijken we naar de volgorde op de pagina en welke elementen er nog meer bij moeten. 

Alle data research, concurrentie-inzichten en wireframe concepten verzamelen we bij elkaar, om ons voor te bereiden op de aankomende online spar-sessie.

Online sparren over verschillende oplossings-richtingen

Na flink wat research te hebben gedaan zijn er altijd meerdere oplossingsrichtingen mogelijk. En die willen we graag met je bespreken voordat we het adviesrapport maken. Tijdens deze online meeting duiken we dieper in op hoe we jouw bedrijfsdoelen gaan bereiken, terwijl we de gebruikersdoelen in het vizier houden. We delen welk gedrag we hebben geconstateerd bij de websitebezoekers en bespreken de eerste wireframe-concepten. Na de meeting verwerken wij alle feedback in het adviesrapport en werken we de definitieve wireframes uit. 

Een opname van de online spar-sessie

Na afloop van de sessie ontvang je de recording van de online meeting met daarin alle inzichten, inspiratie, tips en oplossingsrichtingen die we hebben besproken. Zo kun je blijvend teruggrijpen voor meer inspiratie. Een 2e keer, hoor je altijd meer.

Adviesrapport inclusief alle pagina's in de user journey

We maken een uitgebreid adviesrapport met alle onderzoeks-bevindingen en inzichten die we hebben opgedaan. Naast het opstellen van een lijst met snelle verbeterpunten (een Quick-wins checklist met makkelijk toepasbare verbeteringen) werken we voor de top 5 belangrijkste pagina's in de online klantreis 'structuur-optimalisatie wireframes' uit. We brengen de navigatie-flow (online klantreis) die de gebruiker aflegt in kaart en maken via de wireframes inzichtelijk welke verbeteringen je op welke pagina moet toepassen.

 

Gevalideerd aan de slag

 

Je kunt nu op basis van echte inzichten in data en bezoekersgedrag met snelle slagen je pagina's verbeteren en op basis van de wireframes gericht toewerken naar een beter converterende website.

 

Boeken:

User journey booster

Boost eenmalig

Vanaf €897,- per user-journey

Kennismaking boeken

Minimaal af te nemen boosters:
1 user journey
€897,-  (+ €188.37 btw)

Looptijd: 
Eenmalig, gebruiken binnen 1 maand na aanschaf

User journey booster

Boost elk kwartaal

Vanaf €762,- per user-journey

Kennismaking boeken

Minimaal af te nemen boosters:
4 kwartalen met elk 1 booster
€762,- per kwartaal (+ €160.02 btw)

 Looptijd:
Tot maximaal 15 Maanden na aanschaf

Korting:
15%

Bekijk ook:

Pagina structuur booster - Voor € 477,- per pagina ex btw