logo
Home > Strategie > Digitale strategie

Digitale strategie

De zwaarte van een digitale strategie hangt af van de ambitie die jouw organisatie heeft voor het digitale domein. Bij het ontwikkelen van een digitale strategie gaan we in op de volwassenheid van jouw organisatie, het digitale kennisniveau, de doelstellingen en de omvang van de ambitie. Belangrijke aspecten zijn de huidige situatie, het gewenste tijdspad en het beschikbare budget waarmee de ambitie gerealiseerd moet worden.

Als duidelijk is welke ambitie er ligt voor jouw organisatie, dan is het belangrijk om deze juist te positionering. We kijken naar de doelgroep en de verschillende klantprofielen die hierin zitten, de beweging van concurrentie en digitale trends en de kanalen die nodig zijn om jouw doelstellingen te bereiken.

We pakken de gehele customer experience aan en staan stil bij de crusiale contactmomenten. Met een concrete roadmap ben je klaar voor de realisatie.

Op welke manier gaan we samen aan de slag?

Van idee naar concept Een platform met impact Focus sessie

1. Digitale platformen en concepten

Voor organisaties die de ambitie hebben een nieuw platform of concept te starten of een huidige te herpositioneren. Raevels heeft ruime ervaring in het opzetten en uitwerken van vernieuwende concepten die impact hebben op de juiste doelgroep.

 

Van idee naar concept

Als jij of je team ideëen hebben voor een nieuw concept, maar jullie nog geen duidelijke aanpak hebben dan is dit traject een uitkomst. In 3 sessies op locatie gaan we aan de slag om alle informatie en ideëen van jullie te vormen naar een plan.

Dit traject is uitermate geschikt als jouw organisatie:

  • Aan het begin staat van het starten van een nieuw project
  • Vastloopt omdat jullie idee niet concreet wordt
  • Kennis wil opdoen in het opzetten van een nieuw platform of een huidige wil herpositioneren/vernieuwen
  • Professioneel van start willen gaan
  • Duidelijke visie aan stakeholders of een development team wil presenteren

Wat we gaan doen:
Sessie 1:
Missie, ambitie, doelgroep & ideëen
Sessie 2: Samenvatting vorige sessie, functionaliteiten, data en roadmap
Sessie 3: Presentatie digitale concept inclusief een aantal visuals

De eindpresentatie kan gebruikt worden om interne stakeholders of investeerders mee te nemen in de gerealiseerde visie van jullie ideëen.

Investering €4500,00 ex btw

Aan de slag

Een platform met impact

Een nieuw platform neerzetten is in de beginfase een intensief traject. Door te snel in de ontwikkeling te duiken, mis je gemakkelijk crusiale beslismomenten en loop je het risico de plank volledig mis te slaan. Met ruime kennis van het digitale domein weten wij jouw team en concept klaar te maken voor ontwikkeling. Afhankelijk van de wensen van jouw team gaan we aan de slag met:

  1. Ambitie en strategie (strategie)
  2. Doelgroep en functionaliteit (strategie)
  3. UX en design concept (concept ontwikkeling)
  4. UX en design uitwerking (realisatie)
  5. Roadmap en sprint voorbereiding (realisatie)
  6. Trajectbegeleiding (realisatie)

We helpen om je groot te laten denken en klein te laten starten.

Dit traject is uitermate geschikt als jouw organisatie:

  • Een nieuw concept efficient en met impact wil neerzetten
  • Een online ambitie heeft, maar niet weet waar te beginnen
  • Een ambitie heeft en een echt concept wil kunnen tonen aan stakeholders als directie, bestuur of investeerder(s)
  • Een idee heeft en richting zoekt om dit concreet te maken

Voor dit traject gaan we altijd in gesprek over de behoefte en vorm die past bij jouw bedrijf.

Aan de slag

Focus sessies

Loop je vast in je website ? Of heb je vragen over jouw digitale strategie? Voor diegene die een sparringspartner zoeken voor digitale vraagstukken is er de mogelijkheid om een focus sessie in te plannen. Voorafgaand aan de sessie lever je antwoorden op een kort assesment aan ter voorbereiding. Tijdens het gesprek gaan we dieper in op jouw vraagstuk en achteraf krijg je alle inzichten digitaal aangeleverd.

De sessies kun je gebruiken om een struikelblok op te lossen of om in een reeks sessies je digitale strategie te versterken.

Een focussessie bevat:

  • intake met verdiepende vragen
  • Online focus-sessie van 2 uur
  • Verslag met focuspunten

Tarief €450 euro excl btw

Aan de slag

Creëer een groeipad met digitale strategie

 

Gaan wij samen aan de slag?

Zet de stap naar professionalisering en laat ons meedenken met jouw visie. Laat je gegevens achter en we gaan samen een plan maken.

Please confirm that you are not a script by entering the letters from the image.