Advies-sessie

Een praktisch advies voor jouw vraagstuk

Kom met vragen over je website, aanbod, merk en concept.

  • Wij doen vooronderzoek en analyseren de markt
  • Samen hebben we een online sessie van 5 kwartier
  • Daarna krijg je de sessie-recording bomvol praktische tips 

Boek direct een sessie

Waar wij bij helpen

 

  • Het creëren van een krachtig merk

  • Het vormgeven van sterkere branding

  • Doelgroep en aanbod scherpstellen

  • Website- en conversie optimalisatie


Om ervoor te zorgen dat jij geen energie verspilt aan dingen die weinig opleveren, hebben wij onze advies-sessie in het leven geroepen. Aan de hand van jouw vraagstuk analyseren wij vooraf de markt, je doelgroep, je aanbod en je website. In de online call sparren we samen met jou om dieper tot de kern van het probleem te komen en delen al onze research-inzichten. 

We zorgen ervoor dat je praktisch verder kan met de oplossingen en de quick-fixes en bespreken je stappenplan. We willen dat jij echt praktisch ermee aan de slag kunt gaan.

Één sessie met ons, bespaart je uren werk.

Waar we anderen mee hebben geholpen

quote

"Jullie geven zoveel waardevolle tips die ik nergens anders gehoord heb nog."

Nicole
Handwerkmarkt

quote

"Help ons de druk op de backoffice en support te verlagen"

Jaap Laan
BOLT Amsterdam

quote

"Kun je ons begeleiden in het segmenteren van onze doelgroep. Welke focus ligt waar?"

Chantal Saft
ZoeyZo Kids Concept

quote

"Welke structuur en pagina opbouw heeft mijn website nodig om klanten aan te trekken?"

Ilona Visker
Ilona Visker Professional Organizing

quote

"Waarom blijft conversie uit, ondanks de hoge marketing investeringen?"

Kevin de Bruin
Man-box

quote

"Help mij het aanbod van mijn explosief groeiende bedrijf gestructureerd te krijgen"

Lenny Suijkerbuijk
My Full Essence

quote

"Hoe start ik mijn nieuwe bedrijf professioneel maar ook efficiënt. Wat nu en wat later?"

Martine Rooker
Breinwijs

quote

"Hoe herpositioneer ik mijn bedrijf van ITrecruiter naar ontwikkelbureau"

Yuri Mulder
Redlumy

quote

"Hoe straal ik naar mijn klanten de professionaliteit uit die ik wil? Hoe ziet dat eruit op mijn site en wat biedt ik aan?"

Daniele Van Ierland-Hilhorst
Puur Instituut

quote

"Onderzoek de prijsconcurrentie voor moederdag"

Jaap Laan
BOLT Amsterdam

 

Hoe het werkt:

1. Boeken

Via onze boekingstool selecteer je de datum en tijd die jou het beste uit komt. Je betaalt en boekt gelijk in 1 keer. De factuur ontvang je in je mailbox en de kosten zijn €197,- ex btw.

2. Voorwerk

In je mail krijg je een eerste screening rondom jouw vraagstuk. Door deze vragenlijst in te vullen kunnen wij jouw vraagstuk tot in detail begrijpen. Op basis van jouw antwoorden kiezen we een research-strategie en sturen je verdiepende vragen als dat nodig is. Stuur de antwoorden minimaal 4 werkdagen dagen voor de sessie terug zodat we genoeg tijd hebben om alles te researchen.

3. Research

Voorafgaand aan de online sessie analyseren we jouw antwoorden, bekijken we al je huidige online kanalen. We gaan alvast aan de slag met marktverkenning en onderzoeken je doelgroep, zodat we meteen in oplossingen kunnen denken tijdens de sessie. 

4. De online sessie

De sessie vindt plaats via online video-bellen met een beveiligde Zoom-call. Omdat onze experts al ondergedompeld zijn in de materie van jouw vraagstuk gaan we meteen aan de slag met jouw vraagstuk.

5. Sessie-recording met jouw plan van aanpak

Na afloop van de sessie ontvang je de recording van de online call met daarin alle inzichten, inspiratie, tips en oplossingsrichtingen die we hebben besproken. Het is je plan van aanpak om verder te komen met je vraagstuk en je kunt blijvend teruggrijpen voor meer inspiratie. Een 2e keer, hoor je altijd meer.

Meet the experts

Geertje Ruitenburg

CX expert


Waar Bonny de details van digital haarscherp weet te fine-tunen en de gebruiksvriendelijkheid voor je klant bekijkt, overzie ik het grotere geheel van je merk en digitale kanalen. Ik volg trends en innovaties in het ondernemerslandschap op de voet en creëer het plan waarin jouw bedrijf tot zijn recht komt.

Als CX expert kijk ik o.a. naar:

  • Klopt het merkverhaal dat je vertelt?
  • Welke waarde lever je en is die voldoende zichtbaar voor je potentiële klant?
  • Welke vormgeving kan jou helpen meer succes te behalen?
  • Welke businessmodellen zijn er te bedenken rondom jouw kennis?
  • Hoe kunnen we nieuwe concepten zo goed mogelijk lanceren?

Samen met jou kijk ik graag naar hoe we jouw merk en aanbod verder kunnen versterken en uitbreiden, zodat je meer en makkelijker business doet. Ik duik ook graag in je doelgroep en de vorming van een interessant en prikkelend aanbod.

Laten we brainstormen en een plan maken om jouw bedrijfsdromen te realiseren.

Bonny Ruyter

UX expert


Waar Geertje de creatieve visual & branding innovator is en de gehele customer journey overziet, kijk ik vooral naar wat het doel van je website is en naar wat die van je klant is. Ik analyseer de relevante onderdelen die aansluiten op jouw vraagstuk, met als eindresultaat: een plan van aanpak om verbeteringen op de website door te voeren.

Als UX expert kijk ik o.a. naar:

  • Vertel je een duidelijk verhaal aan je websitebezoeker, of kan dat nog concreter?
  • Zit er een logische, gebruiksvriendelijke structuur in je website, die aansluit bij de verwachtingen van je websitebezoekers?
  • En kan jouw potentiële klant zijn doel bereiken, of lopen bepaalde wegen eigenlijk dood?

Dit zijn topics die ik voor je onderzoek en die we gaan verbeteren. Ik signaleer de pijnpunten en geef advies over hoe je dit kunt oplossen. Daarnaast kijk ik ook naar het geheel van je website en waar je optimalisatie-slagen kunt maken, zodat klanten hun doel behalen.

En trust me: een happy customer is een buying customer.

Veelgestelde vragen

Bonny en Geertje doen de sessie samen. We lezen ons allebei vooraf in op jouw vraagstuk en voeren vanuit ons eigen expertise research uit, bespreken dit onderling en vervolgens samen met jou.
De sessie zelf duurt 1 uur 15 minuten. Daarnaast krijg je een vooropdracht die je invult waar je ongeveer 15 minuten mee bezig bent. Heb je Zoom nog niet geïnstalleerd op je computer dan kost dit je ook nog een paar minuten.
De sessie is online via Zoom, dus deze tool heb je nodig. Verder heb je nodig:
1. een werkende microfoon
2. eventueel oordopjes of headphones
3. natuurlijk een computer of mobile device om Zoom mee te starten

Als je het fijn vindt kun je meeschrijven tijdens de sessie. De recording versturen we via WeTransfer en krijg je in je mail.

Een sessie kost €197,- euro exclusief BTW. Je betaalt de sessie tijdens het boeken en je ontvangt een factuur in je mail. Voor mensen die in het buitenland wonen, kunnen wij de BTW ook verleggen.
Nee. Heb je de sessie eenmaal aangekocht dan is deze plek voor jou. We reserveren namelijk ook tijd in onze agenda en spenderen tijd aan het researchen naar jouw vraagstuk. Wel kun je de sessie overdragen aan iemand anders als je nog geen vragen ingestuurd hebt. Neem hiervoor per e-mail even contact op.
Indien je onverwacht verhinderd bent kun je tot 12 uur voor de sessie je boeking eenmalig verzetten.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem in de chat

 

In short:

  • We duiken diep in de materie en doen research rondom jouw vraagstuk.
  • Tijdens de sessie: 1 uur en 15 minuten volledig focus op jouw bedrijf en sparren met een UX- en CX-expert.
  • Insights specifiek ingezoomd op jouw vraagstuk en behoeften.
  • Een recording met alle insights, inspiratie en oplossingsrichtingen om je verder te helpen.
  • Uitleg hoe je de oplossingen kunt toepassen.

Boek je advies-sessie!

Samen met de experts je vraagstuk bespreken en je bedrijf doorontwikkelen.

€197,- ex BTW (+ 41,37 BTW)
Boek direct een sessie