Merk op orde
De juiste klanten, de bereidheid te investeren en kunnen tonen welke waarde je te bieden hebt.
" Ik wil mijn product verrijken met een sterk merk en concept met verrassende elementen. "
- Bubbls
Met branding vertaal je visueel de waarde die je bedrijf geeft aan jouw klanten. Merkbeleving zorgt voor een hogere waardebeleving waardoor je betere prijzen kunt vragen en gemakkelijker verkoopt. Wij volgen een strategie die jou consistentie, de juiste positionering en een naadloze aansluiting op je diensten oplevert.
Samen kijken we naar de identiteit van je bedrijf en hoe we die visueel kunnen vertalen naar een beeld die jouw klanten enthousiasmeren.
" Ik wilde mijn bedrijf en diensten herkennen in mijn visuele uitingen."
- Annelies Passchier van TAoH
Wij zijn heel sterk in het vertalen van visie en strategie naar krachtig beeld. We focussen ons op de emotie die jij wilt overbrengen op je klant, zodat zij zich als een magneet aangetrokken voelen tot jouw aanbod.
De manier waarop wij branding inzetten, zorgt voor een tijdloze constante waardebeleving. Door de consistente boodschap die je hiermee verspreid groeit het vertrouwen en aanzien in jouw kunnen. Het resultaat is hogere klantretentie (klanten die terugkomen), hogere klanttevredenheid. Dat is een investering die niet alleen op de korte termijn wat oplevert, maar zeker ook op de langere termijn resultaat levert.
Wil je een krachtige en herkenbare huisstijl, zodat jouw klanten meer waarde zien in jouw bedrijf? Met een duidelijke visie zetten we jouw huisstijl concept neer.
Je krijgt:
Kosten € 950,00 ex BTW
Als je echt wilt bouwen aan je positie en groeiplannen hebt, dan is het cruciaal om een herkenbaar en sterk merk te creëren voor jouw bedrijf.
Je krijgt:
Kosten vanaf € 1150,00 ex BTW
Wordt de koploper in jouw branche.
Aanbod vernieuwen
Fotografie concept
Digitale strategie
Website bouwen
Als je verkoop stagneert en je niet weet hoe je dat moet oplossen.
Exclusieve sessies: Problemen oplossen
Meer succes halen uit al je effords.
Website optimalisatie
Branding update
"Als starter wilde ik geen consessie doen in de identiteit van mijn bedrijf. Ik heb een missie en wil die graag krachtig neerzetten."
- Martine Rooker, Breinwijs kindercoaching